بازگشت … !

ژوئن 1, 2009

وقتی نیمه های  شب تو کتاب خونه دنبال کتابی میگردی و خیلی اتفاقی چشمت به کتاب باریک و نازکی میخوره که یه زمانی مثلا نوجوانیات خوندیش  ، اونجاست که خاطراتت رو سرت آوار میشه  و همه این سالها رو به یاد میاری ، سالهایی که دیگه نداریشون سالهایی که دیگه هیچ وقت تکرار نمیشن  اونوقت دوست داری که کتاب رو یه بار دیگه ورق بزنی اما خب چشمات دیگه خسته ست .

راستی اون رود خاطرات کشون کشون آوردتم و حتی یادم انداخت یه زمانی یه وبلاگی هم داشتم . پس از من میشنوید برید سراغ کتابخونتون بلکم یه کتاب » داستان های موتان از مشاهیر ادبی جهان پیدا » کردید  تا شاید مثل من همه اون سالهایی رو که دیگه ندارید براتون زنده باز بینی کنه .

پ ن: فکر کنم برگشتم ، بعد از یک خواب طــــــــولانی .

پ ن1:فکر کنم نوشتن هم یادم رفته باشه .

14 Responses to “بازگشت … !”

  1. مشنگ Says:

    بسیار خرسند شدم از بازگشتت!
    امید دارم که هر پست بهتر از پست قبل بنویسی!
    امید دارم این بازگشت همیشگی باشه.

  2. علي Says:

    از اون كتاهب براي زدن يك ضربه‌ي محكم و تكان دهنده به خودت استفاده كن مستر مسعودخان!
    ضمنش سلام

  3. نگاه Says:

    سلام
    مگه قبلا نوشتن بلد بودی که حالا یادت رفته باشه؟!
    این «بازگشت»مثل اون»نو شدن»نباشه بری 6 ماه دیگه بیای دوباره بنویسی.
    (اومدم یه سری بزنم هر چند فکر نمیکردم چیزی نوشته باشی،خیلی خوشحال شدم)
    فعلا خداحافظ

    • MAS Says:

      ای بابا ای بابا ! حالا تو این گیر و دار انتخاباتی شما هم به ما تیکه بنداز !
      تکذیب میکنم اقا تکذیب میکنم !

  4. Angel Says:

    خوش اومدی:)

  5. Angel Says:

    منم خوبم ممنون
    شما چطورین؟

  6. امید Says:

    ولکام بک دود 🙂

  7. مجتبی Says:

    زندباد ایران
    موفق باشی


پاسخی بگذارید

