نو شدن

نوامبر 8, 2008

هم آواز ها آواز سر دادند که بهاران آمد  …. فصل را نگاه کردم …. پاییز بود اما هماواز ها باز هم آوا سر میدادند ….. به فریاد گفتم این بهار نا بهنگام را چه حاصل که این گونه آوازش میکند ….. گفتند بهار چیزی جز نو شدن نیست .

هماره اندیشه ام این بود که تازه کنم و تازه شوم روزها را هر چه سریع تر پشت سر گذارم و به نهایت تازه گی برسم غافل از آنکه زمان های تازه را از دست دادم و تازه شدن را نیاموختم .

زمان همیشه به تندی میگذرد و زنگارش بر چهره ما باقی میماند این روزها زمان را سوار نیستم هرچند زنگارش هنوز بر من میبارد .

تازه شدنی سخت را در خود حس میکنم  / تازه شدنی شاید گذرا / اما من میخواهم استفاده اش کنم حتی اگر گذرا باشد .

زیر نوشتم : باقیه این غزل را ای مطرب ظریف زین سان همی شمار که زین سانم آرزوست .

زیر نوشتم : کوتاه نوشت ها از خودم / از این به بعد شاید همین طور بنویسم .

31 Responses to “نو شدن”

  1. Papak Says:

    روزها آنچنان بی مروت یکدیگر را در مینوردند و از روی
    پیکره ی بیجان هم میگذرند تو گویی هیچ گاه امروز و دیروز
    و فردا سه برادر از یک مادر نبوده اند و من بی توجه به
    بی مهریشان جام به دست ، چرخ زنان بر دایره ی هستی میرقصم.
    قربانت .
    پاپک.

  2. ناباور Says:

    هین سخن تازه بگو!

    لذت بردم دوست عزیز. به امید نو شدن و خروج از انجماد.
    شادکام باشی


  3. زیر نوشت بعدی:
    گل سرخو سفیده ارغوانی، فراموشم مکن تا میتوانی

  4. سيزيف Says:

    دگر…انديش؟
    دگرانديش؟

  5. نگاه Says:

    سلام
    زيبا بود
    از اين به بعد ميخواي بنويسي يعني؟!
    D:

  6. tookaa Says:

    مث یا مس مسئله ای نیست … روزهای دگر در پیش ست .

  7. علیرضا Says:

    بابا شاعر ! یه سر بزن میخواییمت !

  8. آرش Says:

    بَه داش مسعود خودمون

  9. سار Says:

    تازگی خوش است/ اگرچند زود گذر و ناپایدار/ اما به هر تقدیر تصویری درخشان را در خاطر آدم خاطره می کند که مغتنم است و …
    من اما گویی همچنان میان زنگار ها دایره زنگی می زنم!

    با سپاس فراوان

    و آرزوی قاه قاه خنده

    روز خوش

    نقطه

  10. سار Says:

    مس گرامی/
    اگر تو همانی باشی که برای من ایمیل فرستاده باید بگویم/ متاسفانه ایمیلت در قسمت junk ایمیل های من آمده بود و تا آمدم بازش کنم پاک شد/ احتمالا بدبیاری اینجانب یگانه علت این حادثه ی ناگوار بوده!

    خوب / شاد / آزاد

    نقطه

  11. علي Says:

    سلام رفيق
    مهم‌ترين چيز براي نوشتن، نوشتن است!
    اين يك بزي كلامي نيست، واقعن اگه مي‌خواي خو بنويسي بايد شروع كني به نوشتن! حتي نوشته‌هاي بد!
    اما در مورد اين نوشتار بايد بگم ساختار و مفهوم هر دو تحت تاثير شاملو بود! اين هميشه اتفاق مي‌افته! اثري كه مي‌خوني به نسبت قدرتش روي نوشتار خودت هم تاثير مي‌ذاره! بهترين كار اينه كه مطالعات زياد روي آثار قوي داشته باشي تا مثل كس ديگه‌اي ننويسي!
    يه خبري از خودت بده! چرا اون روز خوب نبودي؟ باران هم سراغت رو مي‌گرفت!

  12. علی Says:

    سکوتت ریشه های مرا می سوزاند!
    فریاد کن!!!
    مسعود…


  13. من آن رهگذر توضيحات كوتاهم
    باشد كه خانه نشين قصه‌هاي كوتاهت شوم..

  14. مايسا Says:

    دوست عزيزم
    شما رو در وبلاگم لينكيدم !!
    برات آرزوي موفقيت دارم


  15. معلوم هست کجایی؟ چرا جواب آف نمیدی؟ نگران شدم!

  16. Angel Says:

    مبارک باشه این نو شدن

  17. Angel Says:

    نو شدن مبارک

  18. DESERTER Says:

    کدوم گوری هستی عزیزم؟

  19. علي Says:

    DESERTERرا سخن از زبان ما مي‌گويي!
    كجايي مسعود؟

  20. Angel Says:

    آمدیم نبودید

  21. سمیه Says:

    بالخره تونستم اینجا رو باز کنم …
    سلام

  22. Angel Says:

    بعد از یه غیبت طولانی آماده پذیرایی از دوستان هستم

  23. فریتی Says:

    سلاااااااام
    بسی مشعوف شدم که یکی از اهالی اونجا از من خبر گرفت
    راستش به علت تغییر شغل تعطیل کردم، اخه اینترنت ندارم سر کار:)
    شما خوبی؟ چه خبر از محلمون؟:)


  24. بخوانید و به دیگران نیز توصیه کنید!! این وسط مسطا لذت هم ببرید!!

    http://mentalretard.blogfa.com/post-21.aspx

    ما ز یاران چشم یاری داشتیم… خیلی با معرفتی رفیق! علی که حالتو پرسید هیچی نداشتم بهش بگم!‌


پاسخی بگذارید

