معرفی یک خونیاگر

ژوئیه 12, 2008

سهیل نفیسی خواننده و نوازنده آلبوم ری را

پنج شنبه به همراه دوستم  و دوستش به کنسرتی زیبا رفتیم و از این بابت که کنسرت بسیارر لذت بخش بود و همینطور خونیاگر کنسرت هنوز انچنان شناخته شده نیست برآن شدیم تا هم کمی اندر باب کنسرت توضیح دهیم هم چندتا از آهنگهای آن دوست عزیز را ( سهیل نفیسی ) خواننده را برای شما آپلود کنیم .

از کنسرت که هیچ نگویم بهتر است ولی مهم این بود که در منزل سابق محمدرضا شاه بر پا بود و سهیل عزیز هم طرفدارانی صمیمی داشت . اندر باب موسیقی هم باید بگم که بسیار زیباست من که خیلی می پسندم هم آهنگ زیبایی دارد و هم شعر های زیبایی انتخاب میکند . به هر حال برای شنیدن آهنگ این خونیاگر عزیز به اینجا مراجعه کنید ( یک آهنگ از آلبوم ری را ) . کپی رایت هم بیخیال چون خودش گفت من از ری را فاصله گرفتم .

و اما در باب خود سهیل نفیسی هم باید بگم که آدم خوبیه من که خیلی ازش خوشم اومد هم رک روراست بود و هم خاکی . در مورد موسیقیش هم به صورت حرفه ای که بلد نیستم توضیح بدم ولی دل نشینه چون کاملا گرم و کاملا احساسی ساخته و نواخته شده . در کنسرت هم همه کاره خودش بود یعنی هم مینواخت هم میخوند . در آلبومش هم همینطوره .

پی نوشت : یه دوستی تاره به وردپرس اومده من که بهش خوشامد گفتم شما هم اگر خواستید بفرمایید . در ضمن اون دوست از اون آدماییه که از حجم معلومات و اندیشه فراوان به مشنگ گویی روی میاورند یا یه همچین چیزی .

پی نوشت 1 : پست بعدی پستی کاملا جدی خواهد بود و در مورد زنان است .

پی نوشت 2 : یه مدتی حالم سر جاش نبود از کلیه دوستانی که در این زمان من رو یاری کردن و جویای احوالم بودنو ومرا دلداری دادند ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم .

پی نوشت 3 : اگر از آهنگ نفیسی خوشتون اومد بفرمایید یه چندتا دیگه هست اپلود کنم براتون .(شوخی کردم برید بخرید بابا )

22 Responses to “معرفی یک خونیاگر”


  1. سلام خوبی؟

    زیاد درباره این آلبوم شنیدم ولی هنوز فرصت نکردم گوش کنم. ممنون.

    کنسرت هم همیشه خوبه مگه اینکه دیگه خیلی تابلو باشه!! خوش باشی.
    ممنونم شما خوبی ؟
    حتما گوش کنید اگه ندارید بفرمایید سند میکنم البته اگه به کسی نگید .
    کنسرت تابلو به چه معناست ؟

  2. tookaa Says:

    سلام و احوال پرسی … با آتش من جور بود .. ممنون
    سلام بر توکای گرامی قدم رنجه فرمودید .
    خوشحالم خوشتون اومد با آتیش منم جوره .

  3. tookaa Says:

    .. رفیق جان ،عمل از این ها سنگین تره .. شما به دل نگیر…
    ممنون
    عمل ما هم ولی خوب سنگینش هم به مرور سبک میشه بدبختی .

  4. محمّد Says:

    خوش به حالتون!
    اگه سهیل نفیسی گفته از ری‌را فاصله گرفته، خیلی کنجکاوم که بدونم به چه آهنگ‌هایی رو آورده!
    اجازه اون عکس هم متعلق به هرمس هست که منم بی‌اجازه گذاشتم تو وبلاگم. ولی خب داریم تبلیغ مفت براش می‌کنیم، این به اون در!
    جای شما خالی
    از ری را هم فاصله گرفته و گفت اون برای سه سال قبله و دیگه نمیتونه مثل همونا اجرا کنه . آهنگ های جدیدش هم مثل هموناست ولی یه کاستی به اسم آواز چنگ ( اگر اشتباه نکنم ) داره بیرون میده که یکی از آهنگاشم اونجا خوند از شعرهای کلاسیک استفاده کرده توش و واقعا زیبابود .
    عکس هم بیخیالش شدم گفتم همینطوری بهتره .
    خوشحالم از آشنایی تون رفیق

  5. mashang Says:

    سلام گلم!
    خوبی؟
    سپاس از برای آشنایی و پیوند.
    امیدوارم ارزش این همه لطف رو داشته باشه.
    بابت کنسرت هم که خوب خوب بود 😀 خوش گذشت!
    شاد و پر بارو تن درست باشی :X !
    خدافس
    سلام دوست
    قابل شمارو نداشت . ما همیشه خودمون ارزشمون رو تایین میکنیم .

  6. سار Says:

    خیلی از دیدن مطلبی که در این باب گذاشتید شاد شدم…

    همیشه بی پیرایگی و شعر های خوب و تنظبم قوی که کار های سهیل نفیسی دارد موجب شده که بارها و بارها آثارش را گوش دهم

    بسیار افسوس خوردم از اینکه از کنسرت ایشان باخبر نبودم

    با آرزوی بهترینها

    روز خوش

    نقطه
    خوشحالم که سهیل نفیسی اینهمه طرفدارن خوب داره خیلی براش خوشحالم .
    درمورد آهنگ هاش هم خیلی موافقم چون کاملا بی پیرایس خیلی دلنشینه .
    افسوس هم داره جای شما و امثال شما خیلی خالی بود چون مطمنم نصف اون افرادی که اونشب اونجا بودن اولین بار بود اسم نفیسی رو میشنیدن .
    ممنوم از توجهتون .

  7. سار Says:

    دوست نازنین

    با افتخار لینک شدید

    روز خوش

    نقطه
    ممنونم از شما دوستی با شما باعث افتخار ماست .
    بابت تشکر لینکتان خواهم کرد و ممنونم از لطفتان .


  8. سلام مجدد

    خوبی؟ بیا دعوت شدی تولدم!!
    ممنونم از بابت دعوت ، هدیه چی دوست دارید برای شما ارزانی کنم ؟
    تابه حال برای تولد به وبلاگی دعوت نشده بودم .

  9. سار Says:

    آهنگ وبلاگ من:

    اثر چلو:

    Cello/No.1 In G Major,(BWV 1007)(Yo Yo Ma)-18.14/eprlude/

    البته به علت حجم بالا من تنها یک بکه از موسیقی را گذاشته ام اما اگر مایل به دانلود همین تکه بودید کد آن هست:

    [audio src="http://lilimoj.googlepages.com/perludhajmekamnashode212.mp3" /]

    ممنون از…

    نقطه
    بسیار از محبت شما ممنونم
    اتفاقا میخواستم بگم اون آهنک رو برای دانلود ندارید که خوب محبت تان را ثابت کردید و بند رو مهمان این آهنگ گوشنواز کردید(که البته شعور بالای شما را میرساند ) .
    امیدوارم بتوانم جبران کنم و از لطفتان سپاس گذار باشم .
    یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافتم بالخره یـــــــــــــــافتمش ❗

  10. z Says:

    من تا حالا كنسرت نرفتم ولي خيلي دوست دارم.فكر كنم هيچ وقت هم نرم آخه تو شهر ما از كنسرت و اين چيزا خبري نيست.
    کنسرت رفتن خیلی خوب و خوش میگذره . حتما باید امتحانش کنید اگه اونجا نیست اینجا که هست یه روز باید دل رو به دریا بزنید بیاد ایجا و به کنسرت برید .
    (برای دلگرمی) اصلا هم قشنگ نبود خوش نگذشت .
    راستی شما قبلا X نبودید .

  11. mashang Says:

    به گزارش خبرنگار موسيقي فارس، شهرام ناظري به همراه گروه مولوي 25 و 26 تير ماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي قزوين ، 17 تا 22 مرداد در تالار بزرگ كشور در تهران

    تموم شد!
    سرمون بی کلاه موند.
    تو خبر داشتی ؟
    قزوین تموم شد مشنگ خان تهران مونده منم خبر نداشتم
    وای دوباره باید مایه بدیم . پول نداریم 😦 من کنسرت ناظری میخوام .

  12. mashang Says:

    البته من مشنگ یه ماه اشتباه کردم.
    از دستمون نرفت!
    بی چاره شدیم میفهمی کنسرت ناظری احتمالا بیوفتیم ردیف 180 برای اینکه معمولا یه ذره شاوغه .

  13. علیرضا Says:

    سلام داداش
    کمونیسم هم ذاتش خوبه ولی اجراش بد ، شما نباید درست اجرا نشدنشو بگذاری به پایه اش ، مثل اینه که بگی من فیزیک انیشتین رو چون بلد نیستم بخونم و درکش کنم میگم افتضاحه ، متاسفانه این دو قلم جنس خوب اجرا نمیشوند !
    تیریک میگم قربان شما اولین مسلمانی هستی که ذات کمنیست رو خوب میدونی . و خوب آیا با نظرات مارکس هم موافقید ؟
    ولی دوست من نمیشه بگیم ذات یه چیز خوبه ولی بد اجراش میکنن ، قانون خوب اونیه که بشه اجراش کرد و همه بتونن ازش پیروی کنن . نه اینکه به هر مملکتی پابذاره از اونجا جز ویرانه ای باقی نذاره بعدم خودمون رو گول بزنیم و چشمامون رو ببیندیم و بگیم ذاتش خوبه اینا بد کار کردن .امروز جنبش برابری زن دقیقا مخالف دین اسلامه ولی با حقوق بشر موافقه ، ذات اسلام در مورد زنان به اشتباه رفته رفیق طبق همون آیه ای که تو وبت گفتم .میبینی جنبش زنان کوچکترین حقها رو برای زنان امروزی در ایران میخواد ولی امروز همشون به بی خدا بودن متهمن . این فقط یه مثال کوچک بود در مورد دنیای امروز و قوانین منسوخ شده ی اسلامی تازه به قطع دست و پا و ….. هم اشاره نکردم .
    شما آدم بی تعصبی هستی برای یک بارم که شده قرآن رو فارسی بخون ببین توش چی نوشته . مگر نه اینکه ذات اسلام قرآن است .


  14. مرده شور این هوا و این برق و این آب و ببرن
    اه اه
    پختم امروز از گرما
    واقعا معلومه گرما از شما چون خیلی آتشین مزاج شدید . مشکلی نیست به روش سنتی روی آورید و از باد بزن استفاده کنید .

  15. Angel Says:

    بعد از امتحان کردن انواع و اقسام موسیقی تازه پی برده ام که چقدر موسیقی سنتی رو دوست دارم
    فقط با این موسیقی به آرامش می رسم
    برای آقای نفیسی آرزوی موفقیت می کنم
    به مشنگستان سر زدم نوشته مطالب وبلاگش مناسب خانوما نیست
    خوب موسیقیه سنتی واقعا یه چیز دیگست . آرامشی که سه تار داره در هیچ ساز دیگری نیست ، به جان خودم .
    نفیسی هم موفق خواهد شد و روزی بسیار معروف هم .
    + مشنگستان هم خوب مشنگ دیگه گه گاه ممکنه سخنوریهای کج کنه ولی برگه های دیگرش قابل خواندن بود . ممنونم از توجهتون . بسیار خرسند شدم و لذت بردم از این همه شعور .

  16. Angel Says:

    کنسرت رفتن خیلی عالیه به شرط اینکه بلیت گیر آدم بیاد.
    آی گفتید از شما که دیگه پنهون نیست از خدا چه پنهون بیلیت این کنسرت هم در لحظات اخر به دست ما رسید و تازه آن موقع بین خودمون بمونه ردیف 21 بودیم .

  17. tookaa Says:

    سلام دوست عزیز .. آمدم تشریف نداشتید .. احوال شما ؟
    سلام بر دوست گرامی . خوبیم ملالی نیست جز دوریه دوستان ای نفسی میاد نفسی میره . ممنونم بالاخره یکی حال مارو پرسید .


  18. باید گوش فرا دهیم
    گوش فرا می دهیم ❗
    سر افرازمان میکنید یا شیخ .


  19. گوش فرا داده بودیم
    لذت بردیم
    شنیده بودید ؟ ولی با این حال خوشحالم از لذت بردنتان .

  20. زن سان Says:

    قول جدیه جونم به شرطی که فکر جدی کرده باشی. ممنان.
    فکر که کاملا کاراست . امتحان کنید نتیجه دارد .

  21. ندا Says:

    خیلی قشنگ بود . ممنون .

  22. sufi Says:

    من گوش دادم.
    از امروز صبح تا آخر شب همینجور آلبوم ریرا داشت تو ماشین پخش میشد و من باحاش حال کردم


پاسخی بگذارید

