بازی (البته نه اثر دوید فینچر)

ژوئن 25, 2008

دیروز از طرف برادرم کاوه در لابدان به یک بازی دعوت شدم که خوب از روی ادب باید لبیک گفت و انجام داد .

واما بازی اینست ده چیزی که دوست دارم و ده چیز که دوست ندارم خوب به ترتیب شروع خواهم کرد .

به قول شیخ دوستترشان دارم :

1- دیدن فیلم سینمایی ( اونم با کیفیت در سینما ی خانوادگی و بدون سانسور )

2-لذت غذا خوردن ( غذاهای خوشمزه البته ) من یه کم شکم پرستم .

3 -اینترنت ( که تقریبا معتادش هستم ) این یه اعتراف بود . 

4 – موسیقی ( از هر نوع سنتی و مدرن فقط یونیک باشه ) .

5 – عکاسی پورتره ( اونم وقتی سوژه زن باشه بیشتر ) چون زنها فتوژن ترند .

6 – پیاده روی در شب در حاشیه میدان هفت حوض .( آدرس ما لو نره بریزن بکشنم )

7 -تاریخ و کتاب تاریخی خواندن و ادبیات داستان کوناه و… ( از سرگذشت لذت میبرم و همچنین شعرهای پر محتوا نو و کهن فرقی نداره + از غلط املایی )

8 -بحث و تبادل نظر در مورد هرچیز از جمله روابط ( یه چیزی تو همون مایه های کل کل که کاوه گفت ولی از نوع محترمانه)

9 -دوستانم ( و همکارانم و خانواده البته چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی )

10-بازی کردن از هرنوعی با کامپیوتر بی کامپیوتر (البته نشتسه بهتره و فکری هم باشه دیگه ردیفتر از اون )

+آقا نمیشه یکی دیگه هم بگم  خواهش میکنم  -خوب چون تویی بگو .

1/10-رانندگی کردن ( البته با ماشین های مدل بالا مثلا نیو کمری ) .

حالا چیزهایی که ازشون خوشم نمیاد .

1- رفیق تو زرد ( رفیقی که بگه تا آخرش هستم یه هو ببینی زیرتو خالی کرده )

2- انسانهای تازه به دوران رسیده ( کسانی که به سبب درس خواندن و یا پولدار بودن به فخر فروشی مشغولند )

3- وبلاگ های عشقلنه ( بدون شرح )

4- مذهب و مذهبیون افراطی ( این خیلی مهم بود باید میرف اول )

5- نصیحت کردن و نصیحت شدن ( البته اگر از زبان سعدی باشه نه )

6- وسط غذا بلند شدن ( مثلا مهمون بیاد یا قرار باشه ساندویج رو با کسی نصف کنی )

7- مستقیم فحش دادن ( بد دهنی و فحش بی خود دادن ) البته یهو یکی کنترل از دستش خارج بشه عیب نداره .

8- دروغ و دروغ گویان (کسانی که نه دانسته حرف میزنن )

9- تلوزیون ایران ( تمام شبکه های ایران و مجریان و خدمه بجز جواد یحیوی البته )

10-کار کردن در هوای گرم و سرد اونم اگر کار یدی باشه که دیگه هیچی ( البته از هر نوع کار کردن بدم میاد غیر از کار با کامپیوتر )

10/1- و …….

البته خیلی بیشتر از اینا بود که خوب ما تاپ تنش رو گفتیم هم درمورد خوبها هم درمورد بدها .

پی نوشت : تا به حال بازی نکرده بودیم چه حال میده باتشکر از کاوه برای این دعوت

پی نوشت 1 : کاوه همه رو دعوت کرد چیزی برا ما نمود ولی فکر کنم کدین ( شایگان ) رو یادش رفت که خوب ما میگیم به (نفع ما) راستی بچه های غیر وردپرسی هم بازین یا نه . (البته منتظر دعوت من نمونید بازی مثل ختمه هرکی بیاد خوشحال میشیم )

پی نوشت 2 : رضا عظیمی رو هم از سر لج بازی دعوت میکنیم میخاد بیاد میخاد نیاد به خوش مربوطه  .

 

 

 

21 Responses to “بازی (البته نه اثر دوید فینچر)”


  1. متاسفانه گزینه های 5 و 6 و 1 نشان از ذهنیات متبرجانه دارد ❗
    درود بر شیخ
    +شیخ جان ما که متوجه نشدیم این تعریف بود یا انتقاد یا پیشنهاد .
    +شیخ شما چرا ما از لحاظ های حس زیبا شناسانه گفتیم نه چیز دیگه . ( نکنه شما هفت حوض رفتی ما خبرنداریم )
    + ممنونم شیخ که مارا قابل میدانید و به ما سر میزنید.
    +جسارت کردیم شیخ ببخشید مارا .


  2. سلام داش مسعود { من هم دارم کم کم با فنسی موافق میشم علاقه مندی هات شبیه یه دوست قدیمیه … }
    در مورد سالومه باید بگم که یادم بود { مگه میشه خانم معلم رو یادم بره } فکر نمی کردم مثل عجل معلق پیداش بشه 😉
    جواد یحیوی کیه ؟ {شبکه خبر ؟} من صالح اعلا رو دوست دارم;)
    در کل خیلی خوشحالم که در وردپرس هستی ، فکر کنم منظورم رو روسنده باشم!
    دمت گرم و دوستت داریم 😉
    غیر وردپرسی ها هم دعوتن 😉
    درود بر کاو گیلانی بسیار افتخار دارم که خودم رو معرفی کنم صورتی هستم یک پلنگ ِ:D( بابا این فنسی اینقدر به ما گفت صورتی ما داره باورمان میشه صورتی هستیم ) کاوه جان شما هم 😉
    من معذرت میخوام حق با توست اون نبود یهو پیداش شد بازم میگم به نفع من .
    چواد که انداختش بیرون . شبکه پنج بود مسابقه تلفنی . صالح اعلا هم بد نیست .
    ممنونم کاوه جان منظورت رو درک نکردم البته از آی کیو کم ماست شما به دل نگیر .
    کاوه جان من به داشتن دوسنانی مثل شما در دنیای مجازی به خودم افتخار میکنم امیدوارم در دنیای واقعی هم همو ببینیم برادر .
    غیر ورد پرسی هم یکی دوتا هست که بعدا میگم . 😉

  3. gajamoo2 Says:

    سلام.
    بیش از 3 میلیون بلاگر تو وردپرس هست چسبیدی به این مشت رضا عظیمی؟ 😀
    بلاگر قحطی بود؟
    » چون دوسش دارم همه جا یادش می کنم »
    عمو جان اون 3 میلیون یه طرف این یه نفرم یه طرف ما هم چون دوسش داریم گیر دادیم بهش .

  4. gajamoo2 Says:

    گل گفتی آی گل گفتی،
    مثل یه بلبل گفتی،
    جواب عالی دادی،
    غنچه بودی، شگفتی. 😀
    ممنونم عموجان یاد برنامه های تلوزیون انداختی مارو . شما خودت گلی عموجان .

  5. سارا Says:

    سلام
    خب خدا رو شکر که خرابکاری نکردم.داشتم جلوی آدرس ایمیل آدرس وب می نوشتم!! (:
    چه خصمانه خبر می دی بابا!
    اومدم !من کامپیوترم در عرض 1 هفته در شرف سومین بار ویندوز عوض کردنه !
    من اصلا با غذا موافق نیستم!یه جورایی :اییییییی
    اگه خواستید می تونید از من قدر درست کردن یه آش که به همه ی ورد پرسی هاااااااا برسه عکس بندازید!!!!هه هه!
    درباره ی شعری که نوشتی می تونم بگم نظری ندارم .
    ولی در کل خب فکر کنم ضغیف بود از لحاظ ساختاری(شما سرکه ی ترشی آلبالو نخور )
    دیگه همین دیگه
    پایدار باشی دوست
    پس واقعا تبریک میگم هم برای اینکه اشتباه نکردید هم برای اینکه دوباره وردپرس رو شکست دادید ( ایندفه یادم بود )
    + من !!! اصلا خصمانه به گروه خونی ما نمیخوره اگرهم با حالت مرموزی گفتم ازشما معذرت خواهی میکنم بسیار .
    +من گفتم این کامپیوتر شما موردی داره شما هی به این ورد پرس گیر میدی .
    +اتفاقا غذا از هرچیز واجب تر است به قول شیخ من گشنمه پس هستم .
    +من متوجه این بند نشدم اگر قرار برعکاسیه پس آش چیه تازه این ورد پرس 3 میلیون جمعیت داره ممکنه کم بیادا !!!
    +در مورد شعر هم مثل اینکه کلی خندیدید به این شبه شعر واقعا دیگه شعر نخواهم نوشت (دریغ از یه ذره ترحم به یک شاعر نازک دل :D)درمورد ترشی آلبالو : مورمور هروقت فکرش رو میکنم تنم قنج میره .
    +دیگه اینکه به روز کنید تا کامنت دریافت کنید . جمله ای از امام MASعلیه سلام .


  6. سلام بر دوست عزيز
    اين بازي واقعا جالبه
    تمام چيزايي كه گفته بودي با شناختي كه من ازت دارم كاملا درست بود
    راستي به نظر من بعد از فيلم ديدن به تاريخ بيشتر علاقه داري
    بازم نميدونم هر كس خودشو بهتر ميشناسه
    ادامه بده
    موفق باشي
    سلام بر امیر حسین گرامی عزیز دل
    بله بازیه جالبیه من خودم هم اولین بار بود بازی میکردم
    من همیشه حقیقت رو میگم 😉
    من خودم هم به نوبت ننوشتم فکر کنم ترتیبش غلطه شما درست میگی .
    باعث افتخار ماست که دوستان در شناخت خود به ما کمک میکنند .
    ممنون رفیق یه سری پاشو بیا عکاسی بابا امتحانور ولکن برادر درس بخونی پروفسور میشیها


  7. سلام.
    دیدم دعوتت رو.
    مرسی.
    ولی حوصله ام نشده بود کامنت بدم … اگه حوصله ام شد 20 تا سوژه رو ردیف کنم حتما لبیک گوی دعوتتان خواهم بود!
    سلام از ماست
    خواهش میکنم باعث افتخار ماست دعوت از شما
    پس به حوصله تان بگویید بشود و 20 سوژه ردیف فرمایید تا ما هم لبیکیده شویم .

  8. FAnCy FrEe Says:

    حالا ینی جدی اون ربکاهه رو نمیدی؟ ببین جدی گفتی؟ ینی جدی جدی؟ چقد جدی؟ چرا جدی؟ نــــه جدی؟! بابا جــــــــــــــــدی!
    با جدیت تمام و در سلامت کامل روح و روان به حضور عرض فرمودیم ❗
    + این صورتی برگرده هم دهنه منو سرویس میکنه هم شما رو
    +قبل از غیبتش تمام دارایهاش رو به من سپرد و گفت تا نیومده به کسی ندمش البته غیر از اندیشه هاش . ( به ربکاهه هم اشاره ی شگرفی کرد ) 😉


  9. سلام عزيزم.كامنت شما دوست عزيز را اشتباه خونده بودم و جواب بدي به شما دادم.ولي دوستم آقاي عليرضا من رو متوجه كرد كه من مطلب رو بد متوجه شدم.حال از شما معذرت ميخواهم…چون كامنت شما رو همراه با گوش دادن آهنگ ميخوندم….اميدوارم من رو بخشيده باشيد.درود بر شما.
    به من هم سر بزن
    سلام بر تو دوست عزیز اشکالی نداره میگم شانس اوردیم فهمیدی ها نه 😉 از علیرضا هم ممنونم . خوشحال شدم از آشناییت .حالا چی جواب داده بودی من نخوندمش حنما بهم بگو .

  10. علیرضا Says:

    سلام
    من توی مورد تاریخ و کل کل کردنش به اضافه فلسفه و فیزیک انیشتینی تخصص دارم !
    اینطور که میگی خیلی شبیه همیم ، از نظرت توی پلاس دیتا باهات آشنا شدم برای عکس های سه بعدی پارسه ، من با نوشته ای در زمینه مقایسه کوروش با چند نفر به روزم که به تحریک یکی از دوستان بود که به کوروش انگ کفر و هم جنس باز !!! و غیره زده بود ،.

    خوشحال میشم بهم سر بزنی
    خدانگهدار

    پی نوشت : ورودتم به وورد پرس تبریک میگم ، ما هم تازه کاریم !
    سلام رفیق خوشحالم شبیه همیم . میام پیشت ببینم چه خبره . یارو انگایی که به محمد زدن رو زده به کورش !!! وطن فروش پست .
    ممنونم از بابت تبریکت . شما سروری تازه کار کدومه .


  11. موفق باشي.من رو ببخش.هيچ وقت اشتباه بزرگم رو فراموش نميكنم.به وب من دوباره سر بزن.اگر مايل بودي بيا با هم تبادل لينك؟
    سر افراز باشی رفیق . اشتباهات تجربه های هستن برای آینده . من دوباره میام پیشت . لینک هم به چشم سر فرصت لینکت میکنم .


  12. درست مثل مني.ايول…..ببخشيد من رو 😦
    خوشحالم که هم شکل شما هستم . ای بابا این چه حرفیه من کی باشم که شما اینقدر نارحتی .
    خوشحالم از اشناییت دوستم امیدوارم دوستان خوبی برا هم باشیم .

  13. علیرضا Says:

    البته حضرت محمد هم مثل کوروش و هر آدم دیگه شایسته احترامه ، ولی این آدم که توهین کرده اونم برای توهین بیجا ، دلیل دینی هم میاره بده !
    کله سنگی رو هم یا باید خام و نرم کرد یا باید شکست ، تا مثل الان دردسر به وجود نیاره !
    باسخنانت کاملا موافقم رفیق البته اون حرفام یه جور خالی شدن بود و از طرفی هم یه جور محک زدن و سر دآوردن از اندیشه ی تو . دانستم که نیک اندیشی رفیق بی ثعصبی و این خیلی خوبه .


  14. کی گفته من به وب شما سر نمی زنم
    من همه وبلاگها رو از توی گوگل ریدر می خونم و اگه خواستم نظر بدم میرم تو وبلاگ اون فرد
    http://www.google.conm/reader
    یعنی اینکه اگه شما به روز کرده باشین من حتما می خونم
    و اینکه شما از کجا می فهمین که من سر زدم یا نه
    از روی کامنت؟
    شاید کسی در مورد مطلبی نظر نداشته باشه یا هر دلیل دیگه ای
    خیلی از وبلاگها هستم که شما هم میدونین روزی بیشتر از 500 بازدید کننده دارن و کامنتا خیلی وقتا صفره
    ناراحت نیستم، اصلا
    من اصولا معذرت می خوام چون دیدم مدتیست از شما خبرینیست فکرکردم نمیاین . چرا عصبا نی هستید من توضیح میدم . الان ناراحت شدید ؟ نشدید ؟ خونشون ؟ اوتاق تمساح ها

  15. تراموا Says:

    چرا از مذهب بدت میاد خب؟
    به به بالاخره این تراموای شما اینجا ایستگاه دار شد برادر
    درمورد سوالت هم داستان داره عزیز داستان داره .

  16. Angel Says:

    سلام
    اولین چیزی که نظر منو جلب کرد اسم وبلاگتون بود
    دگر اندیش هم موزن اسم وبلاگ من
    بر عکس شما من نتیجه گرا هستم هر چند با حرف شما هم کاملا موافقم که چیزی که با ارزش تر از نتیجه است تلاشه
    دوست دارد یار این آشفتگی
    کوشش بیهوده به از خفتگی
    درسته این دقیقا همون حسیه که وقتی وبلاگ شما رو در لیست وبلاگ های پیوند شده ی شیخ دیدم به من هم دست داد .
    + خرسندم از این شعری که مهمانم کردید ،زیبا بود
    از آشنایی با شما خوشحالم . یه شعری هم مهمون من ای دوست بیا تا غم فردا نخوریم / این یک دم عمر را غنیمت شمریم درباب نتیجه بود گفته دم را دریابیم .

  17. علیرضا Says:

    ممنونم از نکته سنجی ظریفت رفیق ، سرور هم خودتی ، ترجیح میدم آدم باشم تا ترور نشم !
    خب توی قسمت درباره من به طور دقیق راجع به خودم گفتم و هم چنین دین و زمانی که هیتلری بودم و بعد بچه دینی شدم و ….

    اینم پاسخ من به کامنتت بود :

    من اصل اسلام رو قبول دارم ، مسلمانانی مسل عمار و یاسر نه عمر و عثمان !
    شریعتی رو قبول دارم ولی …
    هر چند انسان متعصبی نیستم و افتخار میکنم چون تعصب میشه نا دیده گرفتن حقیقت به خاطر کمبود ذخیره علمی طرف !
    ولی خب محض اطلاع هم باید بگم که ما سیدیم ، جد ما هم که بهبهانی ها میشناسنش ، آیت الله ناظم الشریعه ، از عمو های ما رو هم که میشناسنش فلاسفه اسلامی : علی مدرس موسوی بهبهانی ، ولی خب خوشبختانه نه متعصب نیستم !

    منتظرتم رفیق
    خدانگهدار
    واقعا ممنون . در باره ی منت هم خوندم . خوبه جدا تا حالا سید درست حسابی ندیده بودم که به لطف اینترنت اونم دیدم ( جسارت نشه البته )

  18. Angel Says:

    از ابراز لطفتون ممنونم
    منم از اون شعر خیلی خوشم میاد
    سرآغاز تحولات زندگیم همین یه بیت شعر بود
    و در حال حاضر هم معادله زندگیم
    شعری هم که منو مهمان کردین روند جدید فکریمه
    میگم شما گوی بلورین دارین؟؟؟
    آینده منو می تونین ببینین؟؟؟
    قربان شما
    + شعر بسیار زیباییه برای کیه؟ از تحولات خوشم میاد
    خوشحال حدسم درست بود . دم را غنیمت شمردن خوبه .
    من ، گوی ، شاید 😀 آخه از قدیم جادوگری رو دوست داشتم .
    آینده هم همیشه قابل دیدنه گوی نمیخواد .


  19. فقد بگو اجازه دارم برم به مرجان بگم یا نه؟ 😉
    مغز من تعطیل شد ❗ من مردم تمام
    مرجان کیه ؟؟؟ من تا به حال همچین اسم زیبایی نشنیده بودم !!! یعنی میگی قبلا شنیده بودم ؟ مدتیه دچاره اختلاف حساب نه یعنی اختلال حواس شدم .
    جای سالومه شایگان خالی اگه میدید میگفت فقد نه فقط بی سواد

  20. علیرضا Says:

    برادر چند نکته :

    1- در پیامبر امید خواندم ، نمیدانستم مسیحی هستی !
    2- سید واقعی که نمی آیند بگوید آی ملت من سیدم ، آی ملت من سیدم ! مگر اینکه مجبور شود !
    3- نه والله نخواندم اون کتاب رو !

    1- دوست عزیز من مسیحی هم نیستم ، اونجا هم اشاره ای نکردم فقط گفتم مسلمان نیستم .
    2-کاملا برام جا افتاد که سید ها چگونه اند ممنونم .
    3-حتما کتاب رو بخون که کتاب کار درستیه . من هم مثل شما می اندیشیدم ولی بعد از خواندن آن کتاب و سبک سنگین کردن با ذهن خود فهمیدم کجا کار

  21. علیرضا Says:

    مورد شماره 3 رو که گفتید حتما باید چیز جالبی باشه ! میشه یه راهنمایی بفرمایید ؟؟
    جالب تر از اونی که فکرشو کنی . کتابی که اسم نویسندش هم شجاعالدین شفا ست در گوگل سرچ کنید حتما پی دی افش رو پیدا خواهید کرد .


پاسخی بگذارید

