سلام به ورد پرس

مه 14, 2008

امروز اولین پست خودم رو روی ورد پرس می فرستم با شد که رستگار شویم .

به یاد دوستم صورتی که من رو با ورد پرس آشنا کرد و خود از میان ما رفت (البته شاید فعلا) واقعا سرویس دهی خوبیه .

من اومدم بیاین تبریک بگین .

9 Responses to “سلام به ورد پرس”


  1. سلام رستم جونم!
    خوبی؟
    مبارکه ، چیزی دم دست نیست برات قربونی کنم، این شاید رو در مورد صورتی هستم 😉
    خوب اینجا رو هم که مثل لونه صورتی درست کردی:!:
    به هر حال خوشحالم که باهات آشنا شدم و به قول خودت دم صورتی گرم که باعث این آشنایی شد. امیدوارم که وردپرس بمونی…
    در مورد کم پیدا بودنم هم دلیلش رو می نویسم توی لابدان ، بر می گرده به دردسر عاشق شدن و شکست عشقی از این حرف ها ❗
    راستی چون خودت گفتی از رستم خوشت میاد رستم صدات می کنم هرچند خوشحال میسم که یه اسمی خودت بگی ما هم همون صدات کنم 😉
    شاد باشی رستم جونم!


  2. راستی به اسم مشق بلینکمت ؟


  3. masgh يعني چي ديگه؟ الحق كه در انتخاب دومين سليقه نداري عزيزم .
    ضمنا تو مگه نمي دونستي ما از فراخت ما تحت رنج مي بريم؟ حالا كي مي خواد بره لينكت رو درست كنه؟ فكر اينجاشو نكردي آخه تو؟ چرا ملاحظه ما رو نمي كني آخه پسر؟
    درباره اون پست هم بايد بگم اتفاقا نيمه مسلمونم اون رو نوشت چون با پذيرش اين حقارت ها به هر چي دين در دنياست داريم اهانت مي كنم .. داريم مي خنديم به ريش عيسي و موسي … !
    آدم براي مسلمون بودن بايد كافر خوبي باشه .

  4. يك نفر Says:

    من قبلا تبريكم گفتم.اميدوارم تو ورد پرس به پاي هم پير شين.وخوشبخت باشين. 😀


  5. بنويس DESERTER ..منم سر فرصت لينك تو رو اصلاح مي كنم …!


  6. سلام
    منم بايد به زودي مثل تو كوچ كنم.

  7. گجمو2 Says:

    به وردپرس خوش اومدی.
    واقاً جای صورتی خالیه و امیدوارم برگرده.
    سلام بر عمو گجمو ممنونم از استقبال شما
    امید وارم صورتی زود برگرده .

  8. امید Says:

    با تاخیر ولکام :))
    اسمایلی بک ورد پرس کار

  9. فریتی Says:

    عید شما بسی مبارک ک ک ک ک ک باد


پاسخی بگذارید

